Przejdź do głównej zawartości

Auto w użytkowanie za pracę w Korporacji

Użyczenie auta marki Mercedes klasa C lub BMW 3
600 zł
Myślisz że posiadanie luksusowego samochodu jest poza Twoim zasięgiem?
Mylisz się i to bardzo.
Mercedes C albo BMW 3 może być Twój już za 600 zł miesięcznie (forma użyczenia auta za współpracę z firmą).
Bez dodatkowych opłat, bez ukrytych kosztów, bez kredytu.
Nie sprawdzamy BIKu i KRD.
Limit kilometrów 30.000/rok.
Napisz do mnie przez Messengera, a ja wyśle Ci link z naszą prezentacją multimedialną.

Dzwoń telefon 798201032

Komentarze

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nigdy nie miałem takiej okazji aby tak użytkować auta i zazwyczaj jest to po prostu kupno własnego samochodu. Jeśli zdarzy się sytuacja, że nasz pojazd sprzedajemy to nie zapomnijmy także o ubezpieczeniu OC. Fajnie na stronie https://kioskpolis.pl/przepisanie-oc-na-nowego-wlasciciela/ opisano jak przepisać takie OC na nowego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat mam swoje auto i muszę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Oczywiście jak to każdy pojazd, to również i mój czasami się zepsuje. Właśnie dlatego mam kontakt do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ która z pewnością zawsze jest w stanie pomóc na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie samo już posiadanie samochodu jest czymś niezwykle fajnym i ja również jestem zdania, że dość ważną opcją jest to, aby wiedzieć co zrobić w momencie awarii. Ja nauczyłam się, że wtedy pomoc drogowa https://zakrzewski-holowanie.pl/ zjawia się najszybciej jak tylko potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy chodzi o samo użytkowanie pojazdu to ja jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest również to aby wiedzieć która pomoc drogowa jest godna uwagi. Osobiście korzystam z usług https://jarex24.pl/ i muszę przyznać, że ten wybór jest na pewno dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja nigdy tak nie miałem i praktycznie wszędzie zazwyczaj jeżdżę moim własnym samochodem. Niestety przy ostatnim wyjeździe zepsuło mi się ono w trasie. Wtedy zdecydowałem się na kontakt z pomocą drogową https://kuta-autoserwis.pl/ i uważam, że to był najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak zarabiać i jak szybko można uzyskać Mercedesa , BMW lub Jaguara

Nowy Mercedes klasa C BMW seria 3 Za 600 PLN miesięcznie? Pytanie czy jest to możliwe? Komu to się opłaca? Wyobraź sobie, że istnieje klub negocjujący z dealerami cenę Twojego auta? Za reklamę tego klubu otrzymasz punkty, którymi następnie zapłacisz za wynajem BMW 3 lub Mercedes klasa C. Ale nie tylko to, bo zapłacisz nim również za zakupy w tym sklepie. Gdybyś opłacał tylko i wyłącznie spadek wartości auta za okres wynajmu, to nie musiałbyś wydawać 100% pieniędzy na zakup auta. Nie musisz mieć nawet zdolności kredytowej. Dlaczego? Bo ilość otrzymywanych punktów pokryje cały koszt wynajmu. A wobec tego dealera nie interesuje Twoja historia kredytowa 📷 . Mało tego jest on bardzo zadowolony, bo już na starcie dostaje pewność spłaty całego wynajmu 📷  i wie, że kiedy będziesz oddawał auto on je ponownie sprzeda 📷 . Czyli? Dealer wygrywa 2x !!! Na koniec pomyśl - 80% rynku to ludzie z autami powyżej 10lat. I ta oferta jest dla nich.. oni nawet nie wiedzą, że mogą jeździć nowym autem! W

Mój biznes rozwijam , pracując w wolnym czasie

https://andrzejfrontczak.myduolife.com/register/initial.html Mój osobisty komunikat Nazywam się  Andrzej Frontczak .  Witam Cię serdecznie na stronie rejestracyjnej Klubu DuoLife.  Rejestrując się do Klubu DuoLife, stajesz się częścią wyjątkowej społeczności, która w swoim życiu kieruje się najcenniejszymi wartościami, jakimi są  UCZCIWOŚĆ, ETYKA PRACY, RZETELNOŚĆ, PARTNERSTWO, RELACJE i INTEGRACJA.   Klub DuoLife umożliwia wszystkim swoim członkom rozwój osobisty  i biznesowy, a także pozwala dbać o to, co najcenniejsze –  ZDROWIE  swoje i swoich najbliższych.  W razie jakichkolwiek wątpliwości chętnie Ci pomogę i odpowiem  na wszelkie pytania związane z Klubem DuoLife.  Życzę Ci, aby od dziś każdy Twój dzień był  wyjątkowy... Wspieram , pomagam wszystkim zainteresowanym w tym biznesie , telefon 798201032 , 573280897 , pracujemy w wolnym czasie , szkolimy się on-line . Moje profile na Facebooku; https://www.facebook.com/OdszkodowaniaAF https://www.face